Lunch o północy

komedia

Prezent niespodzianka! Rocznica ślubu, którą uświetnić ma miłosny czworokąt. Tymczasem do drzwi pukają niewłaściwe osoby. Omyłkowe spotkanie staje się pretekstem do opowieści o małżeńskich związkach, miłości, seksie i marzeniach, głęboko skrywanych w naszej podświadomości. Najnowsza sztuka Przebindowskiego to próba przyjrzenia się temu co nas podnieca, bawi i intryguje.

OBSADA: Joanna Kurowska, Anna Iberszer, Piotr Gąsowski, Paweł Królikowski

REŻYSERIA:  Jakub Przebindowski
SCENOGRAFIA: Witold Stefaniak
KOSTIUMY: Anna Czyż
CHOREOGRAFIA: Anna Głogowska

CZAS: 120 min.

Dwie godziny fantastycznego humoru!

Trafna satyra na współczesne pary.

Znakomita obsada.

Świetny spektakl. Widzowie śmiali się prawie cały czas. Genialni aktorzy. Ogólna recenzja: rewelacja!

Kurowska, Gąsowski i Królikowski! Świetne role.

recenzje widzów

RIDER

Oświetlenie:

  1. Oświetlenie białe przodowo boczne

    • reflektory profilowe(4 szt. 2000w)

    • reflektory fresnel (16szt.1000W)

    • reflektory różnego typu w łącznej liczbie 20 sztuk

    • możliwość równego oświetlenia sceny

  2. Oświetlenie kontrowe z tyłu sceny białe.

  3. Oświetlenie tylne kontry kolory (czerwone. niebieskie, zielone, orange) mogą być par64 (6szt.)  lub 4-6szt. par led.

  4. Reflektor prowadzący z przodu f. spot (nie wyładowczy

  5. Możliwość podłączenia za scenografią 4szt led dmx

  6. Dodatkowe obwody regulowane w ilości 6szt.

  7. Stół mikserski z możliwością zpisu scen, z submasterami

  8. Za sceną - oświetlenie przebiórek minim. 2 lampki

  9. Odpowiednia liczba przewodów do podłączeń dmx I sieciowych

    • filtry niebieskie, czerwone, oranż (cztery sztuki na każdy kolor)

    • obwody nie regulowane na proscenium i za sceną (do oświetlenia przeszkodowego)

      Scena:

    • scena minimum 8m x 6m

    • czarne kotary (kulisy) do bocznych wysłonięć sceny

    • za sceną dwa stoliki na rekwizyty, dwa wieszaki na kostiumy

    • tylny horyzont, przejście za horyzontem dla aktorów 

      Dźwięk:

    • stół mikserski cyfrowy allen&heath qu16

    • nagłośnienie frontowe adekwatne do wielkości sali

    • minimum dwa odsłuchy za sceną

    • mikrofony pojemnościowe w odpowiedniej liczbie do nagłośnienia ogólnego

    • dwa odtwarzacze cd z autopause 

    • odpowiednia liczba przewodów do podłączeń

      Dwie osoby do rozładunku , załadunku i budowy scenografii. Akustyk i Oświetleniowiec na miejscu.

Joanna Kurowska, Piotr Gąsowski, Paweł Królikowski
paweł królikowski
Joanna Kurowska, Paweł Królikowski
joanna kurowska, piotr gąsowski
Paweł Królikowski, Piotr Gąsowski
joanna kurowska, piotr gąsowski

Własność znana jako Judy Garland

komedio dramat

Znajdujemy się sama na sam z aktorką w jej garderobie. Przed nią koncert w Kopenhadze, jak się okaże ostatni, za kilka miesięcy zginie tragiczną śmiercią. Do wyjścia na scenę zostało kilkadziesiąt minut. Słuchamy opowieści o życiu, karierze, miłościach, dzieciach, wzlotach i upadkach, uzależnieniach, o bezwzględności producentów. Mówiąc w skrócie o świecie, w którym liczy się tylko pieniądz i to, czy ten pieniądz jeszcze możesz zarobić. W 2006 roku sztuka podbiła Broadway. 

OBSADA: Hanna Śleszyńska, Hubert Podgórski/ Piotr Tołoczko
REŻYSERIA: Sławomir Chwastowski
SCENOGRAFIA: Dorota Banasik
KOSTIUMY: David Zaleski, Varvara Frol
AUTOR: Billy van Zandt
CZAS: 100 minut

Rzadka okazja by obejrzeć Hannę Śleszyńską w spektaklu uszytym na jej miarę!

Genialna kreacja, Śleszyńska wygrywa wszystkie smaczki z prawdziwą wirtuozerią.

Cudowny spektakl. Płakałam ze śmiechu i wzruszenia.

Śleszyńska znakomicie przechodzi od partii komicznych do dramatycznych. Na widowni brzmi śmiech i nagle zapada cisza. Niezwykłe!

Życiowa rola Hanny Śleszyńskiej. Trzeba zobaczyć.

recenzje widzów
Hanna Śleszyńska
Hanna Śleszyńska
hanna śleszyńska
Hanna Śleszyńska
hanna śleszyńska, hubert podgórski
Hanna Śleszyńska, Hubert Podgórski

RIDER

Scena:

  • Minimalne wymiary sceny: 10 m szerokości / 5 m głębokości. Wysokość minimum 60 cm.

  • Wysokość okna scenicznego nie mniejsza niż 4,5m.

  • Czarny horyzont z tyłu sceny, z dwoma wejściami na scenę. Boczne wysłonięcie także na czarno. Stanowiska garderobiane z oświetleniem i lustrami za tylnym horyzontem, nie mniejsze niż 4m/ 3 m

    Oświetlenie:

  • Scena oświetlona na biało, oraz kolory: CTB, CTO, niebieski, oranż, światło kontrowe.

  • Minimum 30 reflektorów PC 1000W, na regulowanych obwodach.

  • Jeden obwód błyskawiczny z prawej strony sceny, do sterowania telefonem (zasilacz 30W).

  • Konsoleta sterująca oświetleniem z możliwością programowania scen.

  • Minimum dwie osoby podczas instalacji i próby, oraz jedna podczas prowadzenia przedstawienia.

    Nagłośnienie:

    • Dowolny odtwarzacz CD

    • Dibox stereo do linii z komputera (komputer do sterowania projekcją obsługuje realizator dźwięku)

    • Konsoleta nagłośnieniowa: minimum 4 kanały mono, lub 2 stereo

    • Korektor na sumie: 2x 31 pasm.

    • Zestawy przednie znajdujące się na proscenium, pełno pasmowe, minimum 2 x 800W EV,

    • Dynacord, L’Acoustics, QSC, Meyer itp.

    • Minimum jedna osoba podczas instalacji i próby, oraz prowadzenia przedstawienia.

      Multimedia:

      Projektor na zasceniu:

    • Odtwarzacz DVD profesjonalny z podglądem i mikserem VIDEO.

    • Linia video od konsolety realizatora dźwięku do zascenia.

    • Analogowa linia XLR (powrót) od projektora do konsolety audio (sterowanie przysłoną),bez

      transformatorów, spliterów itp.

    • Zasilanie projektora z sieci audio (projektor przywozi ze sobą Teatr)

 

 

Projektor nad sceną:

  • Projektor zawieszony na pasach nad proscenium minimum 4m od tylnej ściany dekoracji

  • (ok 4,5m od horyzontu), na wysokości 4m od poziomu sceny. Zasilanie rzutnika z sieci audio.

  • Linia VGA od rzutnika do stanowiska realizatora dźwięku.

  • Komputer Teatr przywozi ze sobą.

Za rok o tej samej porze

komedia romantyczna

Spotykają się przypadkiem i spędzają ze sobą noc. On jest świetnie się zapowiadającym biznesmenem, a jego małżeństwo, nie jest aż tak złe, by chciał z niego zrezygnować. Ona ma męża i dzieci. Koniec romansu? Tworzy się miedzy nimi bliskość, która jednak skłania ich do umówienia się za rok, w tym samym miejscu. Znajomość trwa ponad 20 lat, a my dzięki świetnym kreacjom Olgi Bończyk i Piotra Gąsowskiego przyglądamy się ich bliskiej relacji na przestrzeni czasu.

OBSADA: Olga Bończyk, Piotr Gąsowski
REŻYSERIA: Grzegorz Chrapkiewicz
SCENOGRAFIA: Wojciech Stefaniak
KOSTIUMY: Sylwester Krupiński
OPRACOWANIE MUZYCZNE: Maciej Makowski
MULTIMEDIA: Adam Grzybowski
CZAS: 120 minut

Spektakl o życiu, miłości i przemijaniu. Znakomity!

Kameralna opowieść o tym, czy miłość może trwać przez całe życie? A może smakuje lepiej, kiedy ma się ją tylko od czasu do czasu? Polecam.

Bończyk i Gąsowski rewelacyjni. Dziękuję!

Bardzo prawdziwe. Można się uśmiechnąć i zastanowić. Warto.
recenzje widzów
Olga Bończyk, Piotr Gąsowski
Olga Bończyk, Piotr Gąsowski
olga bończyk, piotr gąsowski
olga bończyk, piotr gąsowski
olga bończyk, piotr gąsowski
olga bończyk, piotr gąsowski

Sceny dla dorosłych, czyli sztuka kochania

komedia

Zabawny spektakl, w którym sceny przeplatane są piosenkami i żywą interakcją z widzami. Opowiada o kochaniu w sposób niezwykle dowcipny i pikantny z lekkim przymrużeniem oka, a jednocześnie świadomością jak wielką wagę przywiązuje się do tej sfery życia. Brawurowe aktorstwo, frywolne teksty i zabawne piosenki bawią widzów bez względu na płeć czy doświadczenie w tych sprawach!

OBSADA: Piotr Gąsowski, Katarzyna Skrzynecka, Magdalena Margulewicz, Jakub Przebindowski

REŻYSERIA: Krzysztof Jasiński
MUZYKA: Jakub Przebindowski
KOSTIUMY: Anna Czyż
CZAS: 120 min.

RIDER

Fantastyczny spektakl. Świetnie się bawiliśmy. Polecam serdecznie.

Bardzo dobre przedstawienie z udziałem publiczności, Gąsowski i Skrzynecka rewelacyjni.

Odskocznia od prozy życia. Śmieją się wszyscy. Super parodia zachowań seksualnych, tak nam bliskich...

Rewelacyjna sztuka na poziomie! Wszyscy ubawiliśmy się do łez. 

Cudownie spędzony wieczór. Gra aktorów wręcz zniewoliła. 

Kto nie widział, niech prędko zobaczy!
recenzje widzów
skrzynecka, margulewicz, gąsowski, przebindowski
katarzyna skrzynecka, piotr gąsowski
katarzyna skrzynecka
katarzyna skrzynecka, piotr gąsowski
katarzyna skrzynecka, piotr gąsowski
katarzyna skrzynecka, piotr gąsowski